fbpx

little house

BarselsBootcamp

I samarbejde med vores instruktører, har vi udviklet vores helt egen little house barselsbootcamp og tilrettelagt et træningsprogram, som er baseret på efterfødselsperioden. 

Teamet der skal undervise dig har baggrunde som uddannet fysioterapeut med speciale i delte mavemuskler og efterfødsel, personlige træner, pilatesinstruktør og reformerinstruktør. Med ekspertviden om kroppe efter fødsel, kan du derfor roligt ligge din krop og sind i trygge hænder hos os. 

Vi sørger for, at træningen er tilrettelagt netop dig og at pulsen kommer op og du får sved på panden samtidig med, at vi har det sjovt og griner af livets udfordringer som nybagte mødre.

Savner du din krop

De færreste føder og føler at deres krop ligner sig selv fra før graviditeten. Kampen og træningen for at komme tilbage til ens gamle former kan virke uoverskuelig. Hvornår er det egentlig sundt at begynde at træne og hvad er godt at spise? 

little house har udviklet en barselsbootcamp sammen med vores personlige trænere og fysioterapeuter.

Vi har tilrettelagt et træningsprogram, som vil booste din krop på et 6 ugers efterfødselsforløb. 

 Vi har forskellige bootcamps:

  • 6 ugers bootcamp
  • Advanced 6 ugers bootcamp
 

Forløbet er 2 gange om ugen og du kan medbringe din baby. Bootcampen starter ud med at vores fysioterapeut individuelt undersøger om du har delte mavemuskler og andre gener efter fødslen. Ligeledes kigges der på arret, hvis du har været igennem et kejsersnit.

Træningen er en kombination af pilates, flow, stram op, cardio og puls.

Du modtager også digital kostvejledning hvor du kan læse om hvordan din kost påvirker psykisk og fysisk velvære og dermed giver dig mere overskud som mor, som også giver mere overskud til amning (hvis du ammer) – jo bedre man har det, des mere mælk producerer man. Du får også viden om hvilke fødevarer der er gode at spise og hvad der er vigtigt at have fokus på, for at øge ens daglige sundhed. Alt dette modtager du som en præsentation og kan derfor læse det igennem lige når det passer dig. 

Test af din krop vil foregå på en udvalgt dag før første træningsdag og testen varer ca. 10-15 min. Du modtager mere info om dette, når vi nærmer os startdato for bootcampen. Testen gentages efter sidste træningsdag, hvor vi sammen kigger på dine resultater. 

Forløbet er 2 gange om ugen og tidspunkterne kan variere med en time afh. af hvor mange bootcamps der oprettes.  

Bootcamp er ikke inkluderet i et little house medlemskab, og man behøver ikke at være medlem for at deltage i vores bootcamp.